Minulla on ollut pienestä pitäen ollut huono tuo unen tulo ja vasta äsken luin jostain lehdestä  oivan konstin.Siinä joku (en muista kuka) kertoi saman vaivan ja hänen konsti on että hän alkaa unta odotellessa suunnitella pukua linnan juhliin! Yes! siinä mulle oiva vinkki, ja siitä jutusta innostuneena olen suunnitellut jo monta hienoa pukua.Pitäis vaan laittaa paperille.Joskus tuntuu että ei lähde suunnittelu käyntiin mutta yleensä jotain aina tulee mieleen.Esim.viime yönä omasta mielestäni tähän astisista paras.Olihan mulla lapsena haave että minusta tulisi muotisuunnittelija.Jotain piirustuksia minulla on vielä tallella siitä ajasta ja haaveesta.Katson jos joskus saan niitä skannattua blogiin.Ne on hauskoja katsella.Siitä ajasta on aikaa yli 40vuotta. Unettomuudesta vielä että en ole koskaan omistanut mitään pillereitä vaan luonnon konsteilla päässyt uneen mm.lampaita laskemalla,se on tylsää ei sitä jaksa... Kokeilkaapa konstia!